Saturday, October 9, 2010

love :)

janggut . sayang kaw sgt lar .
hehe .
da lame gila ta update blog .
sangat malas :p
huhu .
tatao nk story pasal ape .
da tade idea daa .
hmm. janggut ?
mane janggut aku haa ?
hahah .
janggut sayang esya ta?

laalaalaa ~
hmm . da nak final .
wish me luck okeyyy :)
test 1 dpt result yg agak mmuaskan laa .
alhmdulilah .
berkat doa parent n kwn2 .
thnks :)
sayanggg mak abah :)
sayanggg kwn2 saya :)
thnks jgk pada musuh2 saya yg mdoakan kjyaan saya :)
sayanggg awakk . hehe

amsyar <3
renduu anak buahh saya .
amsyar , rendu amsyar sgt3 . hmm
kak ida ! mana pic yg ckp nk anta tu ?? haishhh
sukaa buat lupa an ? tamo kwn !
hahah .

makkk ! renduu . hmm
homesick ! nsb bek da nak final .
lau ta , mmg larik balek lgkawi larhh .
ahhaha.

na out :p
ahaha . ( bru je on, da nk out)
apee daa.
thnks to all my bestie .
sayangg kowg sgt2 tau . seyes :)

p/s : sayang janggut aka muhd azwan che amat <3
thnks for everything tau dear . ily :)

note : ditinggalkn keseorangan at hostel :(
takot . hmm .

b . love u ! hahaha ( saje nk buat gewdik lebeh) haha

No comments:

Post a Comment